خدمات مشتری

به صورت یکجا به تمام سوالات خود درباره فروشگاه توتفرنگی لند برسید

سوالات متداول

آیا می توان در صورت عدم رضایت ، سفارش را مرجوع کرد؟

بله به مدت 3 روز اگر به هر دلیلی از محصول راضی نبودید ، می توانید آن را مرجوع کنید .فقط توجه داشته باشید که قوانین مرجوعی کالا در توتفرنگی لند را مطالعه کرده باشید .

 
برای سفارش کالا حتماً باید ثبت نام کرد؟

در حال حاظر برای سفارش کالا نیازی به ثبت نام وجود ندارد .

چگونه سفارش های خود را پیگیری کنم؟

بعد از ارسال سفارش شما ، کدی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با وارد کردن آن در سامانه پست ، می توانید ریز به ریز مرسولات خود را پیگیری کنید.

سفارش من کی ارسال میشه؟

سفارشات تا قبل از ساعت 11 ، در همان روز ارسال  می شوند ولی در دیگر ساعت ها ، سفارشات شما به روز بعد موکول می شود . سفارشات فقط در روز های کاری ارسال می شوند .

 
آیا می توانم آدرس سفارش خود را تغییر دهم؟

شما فقط تا قبل از ارسال سفارش می توانید آدرس خود را تغییر دهید و زمانی که سفارش شما ارسال شده باشد ، دیگر نمی توان آن را تغییر داد .
برای تغییر آدرس خود می توانید از طریق پشتیبانی آنلاین اقدام کنید. 

 
امکان لغو سفارش و بازگشت وجه وجود دارد؟

تا قبل از اینکه سفارش شما ارسال شود ، می توانید آن را لغو کنید .